zondag 14 april 2013

I love Imbabura!


¡Hola!

Het einde is in zicht, tijd voor een overzicht van de voorbije week. Een week vol obstakels groot en klein, een week vol momentjes of momenten van geluk groot en klein. Tijd om jullie mee te nemen in mijn momentjes van geluk van de voorbije week.

  • Onze rolkaarten raakten af! We zijn volledig klaar om morgen alles uit te delen aan de scholen.
  • Onze gids is helemaal klaar en werd deze week gedrukt! Er worden 170 exemplaren gemaakt en het eindresultaat maakte mij echt SUPERTROTS!! Je naam en foto op een gids, die 170 keer verspreid wordt onder scholen en studenten van de lerarenopleiding! Bedankt trouwens aan alle spaghetti-eters, zonder jullie zou het onmogelijk zijn om onze gids zo wijd te verspreiden.

  • We gaven vrijdag onze presentatie op de VVOB en werden er ook geëvalueerd. Een lange dag, maar alweer een hoofdstukje om af te sluiten.

VVOB-stagiairs!
  • Onze pakjes zijn klaar, want je kan 3 maanden toch niet voorbij laten gaan zonder enkele mensen te bedanken. Mijn familie kreeg hun pakje al, morgen is ook iedereen op de ISPED aan de beurt. Mijn familie kreeg foto's en Mateo kreeg ook auto's, op de ISPED gaan we ook foto's en chocolaatjes geven.
ISPED
Familiefoto

Mateo en de 'vroems'
  • Dit weekend was een echt familieweekend, want iedereen wou nog enkele dingen met mij doen voor ik naar huis ging. Het was een superweekend, met duizenden grote momenten van geluk!! We bezochten Parque Cóndor, La Lechera, iedereen maakte mopjes, we maakten empanadas, we lachten de hele tijd, ... . Maar het allergrootste moment van geluk beleefde ik vandaag: we beklommen de Imbabura en ik heb het gehaald! Ik ben nog nooit zo bang geweest, nog nooit zo buiten adem, nog nooit zo gelukkig en kapot tegelijk. Het was een superklim, ik heb afgezien zoals nooit tevoren, maar we hebben de top gehaald!!!
Papito!

Mamita!

Bij de cóndor.

La Lechera



Familiefoto! (1)

Familiefoto! (2)


Boven de wolken! I <3 Imbabura!

Wilde paarden!


De ISPED!

Beide punten boven het hartje heb ik opgestaan!!!
Alweer een week om nooit te vergeten, ik ben echt nog niet klaar om naar huis te gaan. De plicht roept echter en stiekem zal ik ook heel erg blij zijn om sommige mensen terug te zien...

Ik ga nog 2 dagen genieten en afscheid nemen van dit prachtige land en alle prachtige mensen die ik hier heb ontmoet en leren kennen!

¡Hasta luego!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten