donderdag 18 april 2013

¡Gracias!


¡Alli puncha!

Mijn avontuur zit er op! Tijd om nog een laatste keer een bericht te schrijven over Ecuador en de 87 meest fantastische dagen van mijn leven...

Na het laatste familieweekend gaven Zoë en ik maandag nog een presentatie op de ISPED.  De kits werden uitgedeeld en onze gids werd volledig uitgelegd aan de directeurs van 10 scholen. Een schitterend einde van ons werk op de ISPED! We bakten ook koekjes voor al de lectoren en studenten, ze vonden ze heerlijk.






Dinsdag gingen we alle lectoren en medewerkers van de ISPED, die voor ons iets hadden betekend, bedanken. Ze werden eens extra in de bloemetjes gezet met iets lekkers en een foto.









Maandagavond was het grote afscheid thuis aangebroken, omdat het mijn laatste avond was: tijd voor iets speciaals! Ik maakte samen met mijn mama cuy (=cavia), een echt feestmaal in Ecuador.

(PS: Sommige van deze foto's zijn niet voor gevoelige kijkers!)









En dinsdagmiddag was de tijd dan gekomen om naar huis te gaan. Mijn mama, Toa en Liz gingen met ons mee naar de luchthaven. Na de nodige traantjes waren we klaar om afscheid van elkaar te nemen en in te checken: ciao Ecuador, ciao a mi familia, ... .



 Zo en dat was het dan, gisteren iets voor 18uur landde ik in Zaventem. Tijd om na een bewogen terugreis in de armen van mijn mama en zusjes te kruipen... . Bedankt voor het warme onthaal!



En dat was het dan! 
  • Bedankt Ecuador: je was fantastisch!
  • Bedankt familie Guandinango - Conejo: om mij te ervaren al jullie eigen dochter en mij een geweldige ervaring te bezorgen.
  • Bedankt Artevelde: dankzij jullie selectie beleefde ik de tijd van mijn leven.
  • Bedankt VVOB: dankzij jullie stageprogramma kon ik vele zaken ontdekken over onderwijs in Ecuador.
  • Bedankt ISPED 'A.P.G.': voor de opvang, de begeleiding en de liefde.
  • Bedankt aan mijn familie: door jullie steun kon ik een deel van mijn droom waarmaken.
  • Bedankt aan mijn twee beste vriendinnen, Laetitia en Joke: jullie berichtjes waren steeds weer fijn om te krijgen.
  • Bedankt aan iedereen om mijn blog te volgen, tot ooit op mijn volgende blog over een nieuw avontuur. Mijn tijd in het buitenland is zeker en vast nog niet op... 
  • ¡GRACIAS!
¡Ciao!

¡Gracias para todo, Ecuador es siempre en mi corazón!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten